28. juni 2012

Ebay Stuff og Shopping!

Ebay stuff og shopping!

Hej! Jeg havde planlagt at lave en collage med billeder fra de seneste ting jeg har bestilt fra ebay, men eftersom jeg lige var ude og shoppe igår, kom de fire neglelakker jeg købte, også lige med på billedet.. :-)
Jeg købte også et par andre ting, men dem tænkte jeg ikke var så spændende..
-Alle priserne står inkl. porto til Danmark!:-)

Det første billede altså, det øverste billede i venstre hjørne. Er en elektrisk neglefil, den kostede omkring 70 kroner, men jeg er ikke særlig tilfreds med den. Slibe tingen der sidder helt ude i enden af filen, ryger af når man filer, så det jo ikke skide smart ;-) Her.

Det næste er 5 'øvefingre' hvor man kan lave akryl, gele, nail art eller hvad man nu har lyst til, på. De er ret smarte, dog synes jeg at neglene på fingrene er ret små.. Omkring 15 kr. Her.

Det 3. billede er 6 negleolier, der står godt nok OPI på, men tvivler nu på at det er OPI, det er jo trods alt ebay.. tæhæ :-D Dem synes jeg er super gode! Omkring 30 kr. Her.

Det næste billede, altså det midterste i venstre side, er acryl væske, der er 120 ml i. Har ikke prøvet det endnu.. Omkring 25 kr, her.

Det store billede er 90 små bøtter med alt muligt glimmer i, de er super fine og jeg elsker dem! Kan varmt anbefales! Der er 5 pakker med forskelligt slags glitter i, i hver pakke er der 18 bøtter i forskellige farver. Der er store hexagon, meget små hexagon(normalt glitter), rudeformet glitter, pudder glitter og små aflange glitterting.. :-D -Svært at forklare.. Omkring 110 kr. Her.

I den nederste i højre hjørne er en akryl primer, den er god nok. Kan anbefales!(-: Omkring 15 kr. Her.

Neglelakkerne jeg har købt er 1 fra Loreal Paris, der hedder French Riviera og er nummer 601. Koster 30 kroner lige i øjeblikket, i matas. Kender ikke normalprisen.. :-)

De andre 3 er fra tiger. Den lyserøde er nummer 46, den gule er nummer 45 og den brune er nummer 25. Udfra at de kun koster 10 kroner, så synes jeg faktisk at de er ekstremt gode! Synes faktisk at de her fra tigeren er bedre end den fra Loreal!:-)

-De andre ting jeg har købt fra ebay, som ikke var på billedet er:
1) 100x extensions til neglene. Omkring 15 kr. her.
2) Tape i 18 forskellige farver. Omkring 20 kr. her.
3) 10x neglefile. Omkring 15 kr. her.
4) Neglebåndskubber. Omkring 10 kr. her.

I morgen smutter jeg til Tyskland i 10 dage, har lavet to collager til inspiration. Også tager jeg også noget neglelak med, så håber jeg får tid til at smide et par indlæg ind!:-)
Puha, det blev et langt indlæg!
Vi ses!:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar