21. juli 2012

Challenge day 11 - Polka Nails




Så kom dagen til Polka prikker. Disse negle har jeg engang for længe siden set på en blog eller var det google..? Er ikke sikker. Men i hvert fald kom jeg i tanke om dem for lidt tid siden, så ja, det blev dem. :-)
Jeg er ret vild med designet, dog skulle tommelfingeren rigtigt være ligesom ringefingeren. Men jeg ville gerne holde det enkelt. Men det er helt op til jer selv!(-:

Den sorte baggrundsfarve er fra Gosh og hedder Nero. Den er super god, både fordi den giver et fint shine, den tørrer hurtigt og fordi at den kun behøver et lag! Det jo dejligt! 
Den hvide er bare en random en fra netto, den er god nok til nail art, men elendig hvis du bare ønsker hvide negle. Flasken er firkantet med et sort låg. Foran står der Nails, og under står der Mop.. Jeg ved ærligtalt ikke om det er navnet på farven, mærket eller bare noget random noget?:-P Men i bunden af flasken står der '3' så mon ikke det er farvens nummer?:-)
Den gule er fra Tiger, jeg har vist den før. Nummer 45.
Den orange fik jeg i et sæt fra Netto, jeg engang for længe siden købte. Flasken er firkantet, men bred, altså ikke kvadratisk..(Samme form som store H&M flasker) Nummer 10, står der i bunden, så mon ikke..?(-:
Den røde er fra L.A. colors, hedder Hot Blooded og er nummer NP406.
Den lilla er fra H&M (De store flasker) Nummer 35. (Der er et lille shine i, som ikke ses på billederne)
Den blå er en ny en fra L'oréal Paris. Nummer 611 - Sky Fits Heaven. Super flot, og dækker ved 2 lag!(-:
Den lysegrønne er fra Hot Makeup og hedder Pacific. Den er rigtig sommerlig, og dækker ved 2-3 lag.
Den mørkegrønne er en af mine yndlings lakker. Den er fra Gosh og hedder Forest Floor - 005. Den er special edition, og er en super flot skov-grøn lak. Kærlighed til den!<3
Den sidste er fra Tiger, nummer 26.   

Næste design er 'Stripes' husk at kigge ind!(-:

Så vil jeg smutte ind og se de andres designs ud!

2 kommentarer: