27. juli 2012

Challenge day 13 - Animal print




Så kom dagen til 'Animal Print' jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle lave her, jeg havde nemlig også noget andet i tankerne,(det må i se en anden gang) men nu fik i dette design.. 
Jeg var rigtig godt tilfreds med resultatet.. Lige indtil top-coaten skulle lægges.. ÅRH! Jeg hader bare når top-coats trækker i stregerne!!! Nå.. Men sådan blev det altså. Som i kan se er der både zebra print og leopard, eftersom jeg ikke kunne beslutte mig for hvad jeg ville lave.. Desværre er det gule indenfor de sorte streger i leopard printet ikke så tydeligt.. )-: 

Jeg har brugt en hvid base fra L.A. colors - French White
Gul fra Tiger - 45
Sort akryl maling, og selvfølgelig min højelskede (ikke til dette design!!) Mavala Minute Quick-Finish.

Husk at se de andres Animal print, (eller Flower design hvis de er nået dertil..)