27. juli 2012

Challenge day 13 - Animal print




Så kom dagen til 'Animal Print' jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle lave her, jeg havde nemlig også noget andet i tankerne,(det må i se en anden gang) men nu fik i dette design.. 
Jeg var rigtig godt tilfreds med resultatet.. Lige indtil top-coaten skulle lægges.. ÅRH! Jeg hader bare når top-coats trækker i stregerne!!! Nå.. Men sådan blev det altså. Som i kan se er der både zebra print og leopard, eftersom jeg ikke kunne beslutte mig for hvad jeg ville lave.. Desværre er det gule indenfor de sorte streger i leopard printet ikke så tydeligt.. )-: 

Jeg har brugt en hvid base fra L.A. colors - French White
Gul fra Tiger - 45
Sort akryl maling, og selvfølgelig min højelskede (ikke til dette design!!) Mavala Minute Quick-Finish.

Husk at se de andres Animal print, (eller Flower design hvis de er nået dertil..)


4 kommentarer:

  1. Det ser super fedt ud!! Og ÅÅHH hvor er det irriterende når topcoats gør det der!! Jeg har 2 forskellige. Seche Vite skal man iKKE bruge. Men den til 30 kr. fra nail-supply.com er god!! Og så er det vigtigt at vente til det er HELT tørt, gerne et par timer!! Dernæst på man IKKE køre penslen samme sted 2 gange!Jeg fornemmer også, at det kan cære en fordel at lægge en topcoat på den gule lak, og derefter male sit nail-art...
    Masser af råd, brug dem eller kassér dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! (-:
      Jeg plejer også altid at vente længe, men lige netop denne gang, var min tålmodighed ikke med mig.. :-D
      Prøver også så meget som muligt ikke at køre penslen samme sted to gange, men det kan godt blive lidt svært nogengange.. Så er der ikke dækket ordenligt dér, så bliver man jo liiiige nød til.. :-D

      Slet