17. august 2012

Challenge day 23 - Inspired by a movie


Ja, det skal så ligne Twilight.. Det gik ikke ligefrem super godt, men det er altså også lavet med neglelak, da jeg hader mit akryl maling, i starten synes jeg at det var såå godt, men nu er det bare elendigt.. Må ha skaffet noget bedre.. Ringefingeren er den jeg slap bedst fra..

På lille fingeren er et 't' som i twilight, sjovt nok.. 
Ringefingeren er fra Eclipse - Twilight 3 coveret.
Langefingeren er fra New Moon - Twilight 2 coveret.
Pegefingeren er fra Twilight 1 coveret.
Og sidst, men ikke mindst tommel fingeren, som skal ligne Breaking Dawn - Twilight 4 coveret..

Den sorte er, som altid, 22 fra Max Factor.
Den røde er L.A colors - Hot blooded, og lidt fra en Rio 2 ways pen.
Den hvide er L.A colors - French Nail - White.
Og den grønne er Gosh - Forest Floor

Tjek de andres designs ud, vi ses!:-D


  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow

  • 2 kommentarer:

    1. Måske er det fordi jeg ikke kender filmen jeg ikke kunne se hvad det skulle forestille... Men ja, vi har set du kan gøre det bedre ;-) Giv ikke op :-p

      SvarSlet
      Svar
      1. Pegefingeren skal forestille to hænder om et æble. Tommelfingeren er sådan nogle skakbrikker. Langefingeren er sådan en blomst ting, ved ikke præcist hvad det er.. :-P Ringefingeren tror jeg er sådan et bånd, og lillefingeren et 't'
        Ja, det var ikke ligefrem mit bedste design.. (-:

        Slet