25. august 2012

Challenge day 24 - Inspired by a book

Okay først og fremmest vil jeg lige undskylde at jeg ikke har skrevet noget som helst, men det er ganske enkelt fordi at jeg har været indlagt på hospitalet.. Og ja, der tror jeg ikke de er så vilde med at man sidder og lakere negle mens de stikker og jeg ved ikke hvad.. Så det må i undskylde.. Men jeg havde lavet 2 sæt negle inden jeg tog afsted, så jeg er ikke helt håbløst bagefter.. :-)



Ja, som i nok har gættet, er jeg blevet inspireret af en Ariel bog.. Denne er dog ikke min egen, men et billede fra nettet.. Det grønne er lavet med Akryl maling, lige så er Ariel. Det blå er HOT - Turqouise Love, og det sølv er L.A colors - Live. Tommelfingeren forestiller Ariel, ringefingeren - halen og det blå er vandet med sølv bobler.. :-P

Se hvad de andre er blevet inspireret af.. :-)



  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 2 kommentarer:

    1. Jeg håber du har det godt igen - og din mani er supersød :)

      SvarSlet
      Svar
      1. Tusind tak, det er dog desværre en langvarig sygdom.. (-:

        Mange tak!(-:

        Slet