28. august 2012

Challenge day 28 - Inspired by a flag





Denne her challenge har jeg glædet mig til længe, for jeg vidste præcis hvad jeg ville lave!:-D
Jeg blev inspireret til at lave Frankrig, mens jeg læste en 'Turen går til Paris' bog, selvom jeg ingengang skulle til Frankrig, jeg kedede mig bare.. haha.. Nå, men som i kan se, havde jeg ikke mod på at prøve at lave det hele på højre hånd også, så det blev kun til flagene og baggrundene på højre. Alt i alt, slap jeg rimelig godt fra denne manicure, hvis jeg selv skal sige det.. :-)

Tommel og ringefingeren er det franske flag.
Pegefingeren er eiffeltårnet.
Langfingeren er Triumfbuen.
Lillefingeren er simpelt bare en strand, fordi at Frankrig har mange gode strande. :-)

Til flagene har jeg brugt L.A colors - French Nail - White, Rimmel - Heart On Fire og Rimmel - My Denim, samt akryl maling til at gøre linjerne mere lige.

Til baggrundene på pege- og lillefingrene har jeg lavet gradient med Loreal 611 og 601

På langefingeren er det også Rimmel - My Denim som fører sig frem, til alt andet er der brugt akrylmaling.

Så vil jeg fluks gå i gang med den næste challenge, har allerede lavet baggrunden!:-D

  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 4 kommentarer: