30. august 2012

Challenge day 30 - Inspired by a toturial



Hej alle sammen! Her kommer 'Inspired by a toturial' manicuren. Jeg er blevet inspireret af en på youtube, som jeg desværre ikke kan finde videoen på.. Men prøv at søg dig lidt frem hvis du vil se de oprindelige negle! Men det er faktisk meget enkelt. Du tager en hvid base(L.A. colors - French Nail - White)
Så har du 2-3-4 farver som du så drypper et par klatter ned på neglen med. Det skubber du så rundt med noget film, en plastic pose, eller noget i den stil, indtil du når det ønskede resultat. Topcoat på, og voila!:-)

Jeg har brugt 3 fra Tiger.
Pink: 46
Gul: 45
Grøn: 15

Se hvad de andre er blevet inspireret af, også ses vi i morgen eller søndag hvor jeg skal lave den manicure jeg bedst kunne lide fra challengen!(-:

  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar