25. august 2012

New In! Gotta love nail polish!

Hej! Mens jeg har været væk, har jeg fået en masse dejlige ting! 4 lakke har jeg købt selv, og resten er noget jeg har vundet i to forskellige konkurrencer... Her kommer billeder!:-D


2 øjenskygger fra Rimmel
Den grønne - 179 - Block Your Green
Den pinke - 174 Pop Your Pink
Har ikke prøvet dem endnu, men har et par fra Rimmel, og de plejer at være ret gode!(-:


Falske negle fra Depend
Tror ikke der er et nummer eller navn, men i kan jo se designet på billedet! Og hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg at det er mega pænt!(-:


2 ways penne fra Nail Deco, tror jeg.. Det står der ihvertfald på flaskerne.. :-D
Der er en sort, hvid, lilla, rød/pink (den ser helt pink ud på billederne), orange, gul, blå og grøn.
Synes de er helt vildt fede! Dem skal jeg nok få brugt!:-D


Det var så hele pakken jeg modtog fra den ene konkurrence.. (-:
Det var neglenymfer.blogspot.dk der afholdte en konkurrence, hvor man skulle lave sommer negle, og jeg vandt med de her negle.. :-D Tusind tak til jer, for den fine pakke!:-D



Den anden konkurrence jeg vandt, var Passion4polishdotcom.blogspot.dk som havde lavet en konkurrence, hvor man skulle lave et digt. Eller faktisk vandt jeg ikke, men jeg kom på 2. pladsen.. :-D
Jeg vandt den fine lak fra Essence, som hedder Hello Holo - 03, som jeg desværre allerede har, men den er jo så flot, så det går jo nok.. :-D Tusind, tusind tak!:-D


De sidste fire lakker her, er nogle jeg købte ovre på Sjælland, jeg elsker dem hver og en!:-)
Den første er OPI - Rapi Dry Top Coat, som i jo nok også kan læse.
Den anden er OPI - Bubble Bath 
Jeg 'faldt' ikke for dem, men jeg faldt faktisk for prisen!:-P 150 kr for to OPI i Danmark, er da helt sindsygt.. Eller også er det bare fordi jeg bor på Bornholm, og ikke har opdaget at de har tilbud hele tiden.. :-D
Den tredje er Rimmel - 425 - My Denim
Den sidste er Rimmel - 327 - Heart On Fire
De sidste to fik jeg til 30 kr stk. så det var jo helt fint.. :-)

Vi ses i morgen!(-:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de der nail deko penne købt? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg desværre ikke, fordi det er en gave. Men jeg er sikker på at du kan få nogle lignende på Ebay.
      Jeg havde også nogle i forvejen med et hvidt låg, dem har jeg købt på Nelly.com, men jeg tror ikke at de sælger dem mere.

      Du kan bl.a. finde nogle her: http://www.nail4you.dk/negle/nailart/2-way-pens
      Men prøv dig frem, Google er din ven (-:

      Slet