27. oktober 2012

NOTD - Rainbow Flakes

Først vil jeg lige undskylde så lang tid der er gået siden sidste indlæg. Men den første uge var jeg jo i Tyrkiet, også tog jeg til kbh. Lige pt. virker min computer ikke, men min far er igang med at lave den. Så i får indlæg fra mobil lige nu, tror snart den virker igen.. :-)
Nå, men her er Gosh Nero med en Flakes lak ovenpå fra Sephora. Virkelig flot lak!(-:

Så er billederne blevet ordenlige, min computer virker igen!(-:
Her har jeg taget billede af lakken i forskellige vinkler, så i rigtig kan se hvor flot den er!
Den skifter fra turkis, grøn, orange, rød, gul og man skal virkelige opleve den i virkeligheden! Billeder beskriver overhoved ikke det smukke syn man får af sine negle når man har den på! Den er virkelig smuk!
Jeg ville helt klart købe den igen! Den koster 30-40 kroner i Sephora for 5 ml, lidt dyrt, men smuk det er den!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar