21. december 2012

Gifts

Hej! Undskyld for det sene indlæg, men har ikke rigtig haft overskud til så meget her i ugen, har bare gået og ventet på min ferie. Den har jeg så fået i dag, endelig! Men som lovet vil jeg fortælle hvilke lakker jeg har fået.

Først har jeg fået den bedste, hurtigtørrende, fantastiske.. Lyder lidt som en reklame, what ever. JEG HAR FÅET SECHE VITE FAST DRYING TOPCOAT! ENDELIG! Har ønsket mig den SÅ længe, også kom min søde bedsteveninde liige og gav mig den i fødselsdagsgave sammen med 4 andre lakker! DEJLIGT!

Seche Vite er virkelig så god som alle påstår, så sidder du og overvejer at købe den, men ikke ved om den virkelig er så god som alle siger. Så køb den! For den er virkelig ALLE pengene værd! Elsker, elsker, elsker den! Tørrer super hurtigt, giver en flot finish, er helt glat og blank. Kort sagt, amazing!

Nå, så fik jeg 4 China glaze også af min bedste veninde. Et mærke jeg virkelig gerne ville prøve, og nu fik jeg dem så. De er rigtig gode, tørrer hurtigt, giver den rigtig flot finish og sidst men ikke mindst har CG nogen virkelige flotte farver! Hold da op!

De fire farver jeg fik var:
CG - Evening Seduction
CG - Limbo Bimbo
CG - Starboard
CG - Blue Iguana

Udover dem fik jeg 2 tiger lakker i adventsgave. Ikke noget særligt, men efter at have set så gode bedømmelser på den hvide og sorte, måtte jeg liige teste dem.

Den hvide er en onecoater med et mellem/tykt lag. Men hvis ikke du vil vente længe på den tørrer, så vil jeg anbefale 2 lag. Jeg bruger 2 lag, da jeg simpelthen ikke orker at vente så længe på at et lag tørrer, det tager virkelig lang tid! Det er et minus ved Tigerens lakker, men hvad kan man sige? 10 kr. er ikke det store for en udmærket lak. Den er meget jævn, så det er fint.

Alt i alt, vil jeg sige den er pengene værd. især til Water Marble eller på falske negle hvor tørretiden ikke har den største betydning. Det samme gælder den sorte.

Den var en lag smøre, uden billeder. Så i får lige en smagsprøve på næste indlæg, dog i en anden farve!:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar