13. december 2012

NOTD - Christmas, inspired by Quick

Som i nok har gættet er denne her julemanicure som jeg nu vil vise jer, inspireret af Quick's julekalender. Jeg synes selv det blev ret godt, men det må i jo selv bedømme. Sådan her ser kalenderens motiv ud.

Motiv er malet/tegnet af Tanja Bæk Hilgers, og er nu overført hen på neglene af mig.. :-D
Synes bare billedet var så sødt, at jeg måtte prøve at lave det. Rensdyret på lillefingeren blev desværre ikke så godt, da topcoaten trak i øjnene.. Øv, men det er jo hvad der sker..



I øvrigt så har jeg fødselsdag i morgen, så jeg har siddet med neglegrejet fremme siden jeg kom hjem fra skole og lavet fødselsdagsnegle. Så der kommer nok også et indlæg i morgen, hvis jeg kan få presset det ind, skal nemlig i skole, til fodbold og have gæster, så jeg håber jeg kan nå det!:-)

2 kommentarer: