22. marts 2013

DM i Skydning!♥

Hej igen, jeg har hele tiden lavet alt muligt de sidste ugers tid, så derfor har der ikke været nogle indlæg, men har lavet et par billeder klar. :-)
Men en af tingene jeg har lavet er, at jeg har været til DM i skydning. Desværre manglede jeg et point fra at komme i finalen, så jeg vandt ikke noget, men min bedste veninde vandt sølv i noget der hedder faldmål. Tillykke min skat, jeg ved at du læser med! :-* 

Nå, men jeg havde selvfølgelig lavet 'skydenegle', haha de tog billeder og alt
 muligt derhenne, totalt fedt!:-D 
Forresten skyder vi med cal. 22, hvis nogen skulle være interesserede?:-)

//Ringefingeren er et skydelogo, tommelfingeren er en Riffel og resten af fingrene er skydeskiver//





God påskeferie!

5 kommentarer:

  1. Ahj, det var et ærgerligt point - men til gengæld er manien lige til finalen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var irriterende..

      Tusind tak, så er der da noget jeg kan komme til finalen i... :-D

      Slet
  2. Og det var nu altså særdeles flot at nå så langt uanset!!

    SvarSlet
  3. Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhu! Jeg er ret sej....
    Elsker dig! <3

    SvarSlet