28. marts 2013

Saint George with some anemones ♥

Hej igen, håber i nyder påsken, det gør jeg i hvert fald!:-D
Idag vil jeg vise jer en mani jeg havde 'liggende', basen er A England - Saint George, som i nok har gættet..
Ovenpå er der lidt sort stamping, som i kan se på de sidste billeder, og ovenpå det er der anemoner. Det var  en blanding af min mor, min bedste veninde og jeg der kom med idéen. Min bedsteveninde sagde jeg skulle stampe 'bladmotivet', min mor sagde jeg skulle lave anemoner og jeg ville prøve en af min dengang nye A england lakker. Så det blev en fin blanding af det hele. 
Hold da op, hvor jeg dog elsker A Englands lakker, så flotte! Saint George er en mørkegrøn med en masse shimmer og holoeffekt i. Super fin! Billederne taler vist for sig selv, selvom de ikke yder nogen form for retfærdighed over for denne skønhed! Blomsterne er lavet med akrylmaling og lidt gult glimmer. 





-Forsat god påske, håber jeg kan komme op med et påskedesign snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar