3. juli 2012

Challenge Day 1 - Red Nails

I må virkelig(!) undskylde at det bliver så sent, men jeg er først lige kommet hjem fra shopping.. Havde planlagt at lave negle i morges, fandt så ud af at jeg var løbet tør for neglelak fjerner! Og her i tyskland har jeg jo ikke lige en dunk acetone med.. Så jeg måtte sidde med en lille neglelakfjernerpen og prøve at få det hele af.. 
Det tog for lang tid, så jeg besluttede mig for, bare at lave på tåneglene istedet.. Det gik jeg så igang med, og eftersom jeg lige havde lagt rød neglelak på 3 dage før, passede det jo fint.. Mit design blev færdigt, så skulle jeg lægge det ud... Intet netværk.. Jeg ventede en times tid.. Stadig intet net.. Så tog jeg ud og shoppe og bade.. Nu er jeg kommet hjem, har fået noget at spise og nettet virker! Så får at gøre en lang historie kort.. Her kommer mit design for 'Day 1'!



 Det er nok ikke lige det kønneste jeg har lavet, men det går da an!:-)
Nu vil jeg gå i gang med at lave den næste challenge - Orange negle! -Hvilket nok bliver liiidt svært, eftersom jeg ikke har en orange neglelak... bah.. 


De andre bloggere som er med i denne challenge:

Mette Straa
Negle Lir
Seminkjoleogaltdetandet
Rainbowifyme
Lifeisafairytaleyouknow

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte tæer :-D Mine bliver ALDRIG vist!!!

    SvarSlet
  2. Haha, var nu heller ikke meget for det, men det blev jeg nød til.. :-D

    SvarSlet