5. juli 2012

Challenge Day 2 - Orange!

Jeg fandt ud af at jeg havde en orange alligevel!:-D Dog ikke helt orange, nærmere fersken farvet.. Men her er designet i hvert fald..
Det jeg har gjort er, jeg har taget en gul neglelak på hele neglen. Så har jeg lavet en fransk manicure, lidt lavere end normalt, i orange. Så har jeg taget en orange tonet rød striper, og lavet to vandrette streger langs manicuren, og to skå streger fra hjørne til hjørne. Samme hjørner på tommel-, pege- og ringe fingeren. Og samme på lillefingeren og langemanden.. (eller hvad den nu hedder :-D)
Er selv rimelig tilfreds med resultatet, eftersom jeg overhoved ikke havde nogle idéer.. Har allerede lavet de gule negle, så nu mangler jeg bare et billede, også tror jeg at jeg laver indlægget imorgen. Men det er ikke sikkert, for jeg skal køre til Berlin. Nu vil jeg smutte ned og spise noget italiensk pizza! Mums!! 


Bloggere med i challengen: 

2 kommentarer:

  1. Ved ikke om du er klar over at du linker til dig selv i link-listen? :-D

    Det er en fin nail-art du har fået lavet iøævrigt!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!:)

      Og nej, det havde jeg ikke lige tænkt over.. :-D

      Slet