15. juli 2012

Challenge day 7 - Black And White Nails

Så var dagen kommet til 'sort og hvid' negle, de her negle er lavet på min mor, fordi at jeg ikke orkede at tage mit eget af.. tæhæ :-D
Den sorte er fra Gosh og hedder Nero. Den hvide er bare en eller anden random lak fra Netto. Den er dårlig, så køb den ikke! Det er lidt utydeligt på billedet, men i midten af hver blomst, er der en sølv prik. Den er lavet med Gosh - Silver 555. Både min mor og jeg, var ganske tilfredse med det færdige resultat, så det jo bare super!:-D
Nu må i have en god dag, husk at se hvad de andre har fundet på!:-)




5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Sikke en sød mor du har, der sådan stiller op til dine "neglerier" :D Ej, resultatet blev jo flot, så hun stiller garanteret op igen en anden gang! :)

    *Jeg slettede lige min første kommentar, da den var fyldt med trykfejl :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt hun gider sådan noget :-D

      Haha det er bare i orden!:-)

      Slet
  3. Vildt flot design!! :-) Og dejligt med andre hænder, når man ikke lige vil bruge ens egne ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, det er altid dejligt med en ekstra hånd :-)

      Slet