13. juli 2012

New In!

Var ude og shoppe i dag.. Disse seks fine lakker kom jeg hjem med.. Det er første gang jeg har købt en OPI, så nu må jeg se om jeg også falder pladask for dem.. Har købt den i Matas til 125, dog havde de ikke andre fra OPI end den nye Holland kollektion, så jeg købte bare den fine lilla shimmer lak.  Den havde jeg nok købt alligevel, hvis jeg altså synes om OPI.... ;-) Swatches kommer senere.. Men nu lidt billeder og beskrivelser..


Oh My Gosh - 009 Cobalt Blue
En fin mørkeblå lak, ingen shimmer eller noget. 30 kr i Matas.

Hot Makeup - Mandarin
Orange, Mandarin farvet (sjovt nok) lak med lidt shimmer i. 15 kr på tilbud i Kvickly. Normalpris 25-,


Gosh - 555 Silver
Helt dækkende sølv lak, lidt shimmer. 60 kr. i Matas.



OPI - Vampsterdam (Holland Collection)
Fin mørkelilla lak med lidt shimmer. 125 kr. i  udvalgte Matas butikker.


Tiger - 42
Mørkelilla lak med glitter. Er lysere på billedet end i virkeligheden, ca. samme farve som OPI - Vampsterdam (Kan ses på det øverste billede i indlægget) 10 kr. i Tiger.


Tiger - Can't find a name for it..
Lidt mørk glitter blå uden shimmer, dog massér af glitter. 10 kr. i Tiger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar