1. august 2012

Challenge day 15 - Delicate Print



Først og fremmest vil jeg lige sige undskyld for det sene indlæg, jeg ville ha haft postet det i morges, men jeg havde ganske simpelt ikke tid. Det må i undskylde! Men jeg har virkelig været på farten hele dagen.. I morges var jeg ude og løbe lige da jeg stod op, da jeg kom hjem gik jeg i bad og spiste morgenmad. Så skulle jeg hjælpe min mor med at klippe hæk, så frokost, også skulle vi ud og cykle. Så kom jeg hjem og troede at jeg ville få chancen for at poste indlægget. Men nej, så ringer min bedste veninde og spørger om jeg skal med til skydning... Det havde jeg glemt, afsted til skydning, hjem og spise, håndbold kamp. Nu sidder jeg så her død træt og skriver dette indlæg. Så bær over med mig hvis der er et par fejl hist og her i teksten, retter det senere..

Nu til neglene.. Jeg er ekstremt skuffet og dem, og var faktisk i tvivl om jeg overhoved ville poste dem. Men jeg skal gennemføre denne challenge, så nu måtte de bare komme herind alligevel. Nå...
Basen er L.A. colors - French Nail - Pink
Det hvide er L.A. colors - French Nail - White
Blomsten er den samme pinke, og er bare lavet med dotting tool, ligeledes de hvide prikker..

Tjek de andre søde bloggere ud, og så vil jeg sige.. Godnat og sov godt!<3



  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 6 kommentarer:

    1. Det er et rigtig sødt design.

      SvarSlet
      Svar
      1. Mange tak, synes ellers ikke de var så gode.. :-)

        Slet
    2. Hvor er det nogle søde blonder du har lavet!! Jeg kiggede et par how to videoer, men det var alt for avanveret til mig :-p Men dem du har lavet her er da rigtig fine, og på mit niveau :-D

      SvarSlet
      Svar
      1. Tusind tak! Overvejede også at gå ud i noget mere avanceret, men så tænkte jeg at det var lidt dumt, for jeg skulle alligevel fjerne det bagefter også var det sikkert heller ikke blevet lige så fint som alle de der på youtube.. :-D

        Slet
    3. Hvorfor er du skuffet over de her negle? Jeg synes, at de er supersøde! :)

      SvarSlet
      Svar
      1. Havde bare tænkt på noget andet.. :-)
        Mange tak!(-:

        Slet