3. august 2012

Challenge day 16 - Tribal




Så blev det Tribal, jeg har aldrig prøvet det før, og jeg syntes faktisk at jeg slap ret godt afsted med det.. :-)
Topcoaten trak desværre lidt et par steder, men sådan er det jo.. Jeg kan meget godt lide denne form for manicure, men den tager nu også ret lang tid. I hvert fald på venstre, som jeg har valgt at vise jer i dag.

Som base/den blå har jeg brugt Loreal - 611
Det røde er L.A colors - Hot Blooded
Den grønne er Gosh - Forest Floor
Det guld er en 2-way fra Rio
Det sorte er akryl maling

Forsat god dag/aften/nat, hvornår du læser dette her, og skynd dig ind og tjek de andres Tribal print ud!:-)



  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar