13. august 2012

Challenge day 21 - Inspired by a color


Tjah, hvad kan man sige? Jeg var inspireret af sort, også tænkte jeg på denne her manicure som jeg efterhånden har set et par gange rundt omkring.. Men det er faktisk enkelt nok, man starter med en sort, jeg brugte 2 lag med sådan en mini max factor sort lak (inden har man selvfølgelig brugt basecoat, jeg bruger en fra Sally Hansen der hjælper med at styrke neglene, den lyserøde flaske) så tager man et lag mat effect over, jeg brugte Gosh's matte. Så laver du blomster, streger ect. med den sorte eller en shiny top coat, jeg brugte den sorte.. Så tog jeg en rhinsten på tommel- og ringefingeren. Så hvis du har en topcoat uden shine, kan du lægge den over, men jeg har kun med shine, så, ingen topcoat her.. :-D

Synes de her manicure er meget søde, lillefingeren fuckede lidt, ved det godt.. :-D

Tjek de andre søde bloggere ud, og se hvad de har fundet på, vi ses!:-D


  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 6 kommentarer:

    1. Dét ser fedt ud. Det vil jeg prøve - bare med en anden farve end sort :)

      SvarSlet
    2. Det ser så freaking cool ud med mat og blank!!!! :-D
      en du skriver at man til sidst kan bruge en shine-topcoat... Så forsvinder matte effekten jo :-/

      SvarSlet
      Svar
      1. Ja det gør!:-D

        Nej jeg skriver at man kan bruge en uden shine :-D

        Slet
    3. Superflot - jeg er vild med mat og blank sammen! Selvom sort i teorien ikke er en farve :-P

      SvarSlet
      Svar
      1. Haha, det har du da fuldkommen ret i!:-D
        -Tusind tak!(-:

        Slet