11. august 2012

Challenge day 20 - Water Marble




Hej alle sammen! I må undskylde at jeg ikke har skrevet noget før nu, men jeg kunne simpelthen ikke finde mit kamera, så jeg kunne ikke lægge Water Marble ind.. Jeg fandt så kameraet lige her for en time siden, gæt hvor det lå.. På sin plads.. Føler mig ekstrem dum lige nu.. Nå, men dagen kom til Water Marble og ja, jeg kan mildest talt ikke finde løsningen til det, jo, det blev da okay.. Men hvis i vidste hvor længe jeg sad og dryppede den ene lak i efter den anden ville i grine af mig.. 

Nå, men jeg vil ikke gå i detaljer om hvad og hvordan jeg gjorde, for ærligtalt så ved jeg det ikke helt, lige pludselig var der noget der lignede også greb jeg chancen.. 

Det sølv er L.A. colors - Live
Det blå er L.A. colors - Blue Velvet
Og det mørke er Essence, og jeg kan faktisk ikke huske hvilken :-D Mener det er noget med go.. :-P

Jeg glæder mig til de sidste 11 challenges, for nu begynder man virkelig at skulle være kreativ, husk og se med! Hvilken glæder i jer mest til?(-:

Tjek de søde pigers bud på Water Marble og det næste Inspired by a color, som nogle er nået til nu :-P



  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 4 kommentarer:

    1. HAHAHA hvor jeg kender det. Det er faktisk oftest når jeg har ryddet op jeg ikke kan finde mine ting *GG*

      Flot WM du har fået lavet. Jeg synes vi alle er sluppet godt fra det på trods af det er 1. gang. Men sikke et arbejde hva?
      Må jeg give dig et godt råd, til hvis du nu kaster dig ud i WM igen? :-) Det er: Lakér neglene inden du går igang. Eks. kunne du her have lakeret med en svag lyseblå, sådan at de steder hvor der ikke er kommet noget på fra WM havde været dækket alligevel :-) Gav det mening?

      SvarSlet
      Svar
      1. Har det præcis på samme måde! Min mor siger altid at jeg skal rydde op, men altså hvor smart er det at rydde op når man ikke kan finde tingene bagefter?:-D

        -Tusind tak! Og ja, hold da op hvor er det tidskrævende..
        Ja okay, det havde jeg ikke tænkt på! Mange tak for dit råd, det vil jeg helt sikkert bruge hvis jeg prøver WM igen.. :-)

        Slet
    2. Det er en rigtigt fin WM du har fået lavet her - dejlige farver!

      SvarSlet
      Svar
      1. Mange tak!(-:

        Ja farverne fejler bestemt ikke noget, det er mere mønstret!;-)

        Slet