24. november 2012

NOTD - nubar - Hyacinth Sparkle

Hej! Idag vil jeg vise jer Hyacinth Sparkle, en virkelig flot lyselilla glimmer! Billederne yder overhoved ikke lakken retfærdighed, men sådan er det jo. Nå, men jeg startede med et lag H&M - Temptress.

Som er en rigtig fin pastel farvet lilla. På billedet ligner det dog at den er pink/lilla. Men den er lidt mere lilla, end på billedet. Her har jeg lagt 1 lag, men 2 lag er nok nødvendigt hvis ikke man skal have noget andet over. Faktisk er der en lille smule blå shimmer i, men det kan ikke ses, kun i flasken.


Derefter lagde jeg 1 lag af Hyacinth Sparkle. Konsistensen er rigtig god, men som de andre nubar glimmerlakker er det lidt svært at fordele glimmeret jævnt. I solen eller ved lamper, skinder den virkelig meget! Den er virkelig flot.


Nu til designet. Jeg har lagt lidt sølv over Hyacinth Sparkle på lille-, lange- og pegefingeren. Det ser ikke så godt ud på billedet, men i virkelig er det ret flot. På ringe- og tommelfingeren har jeg lavet braided nails med Hyacinth Sparkle, L.A. colors - French Nail - White, og L. A. colors - Live. Det blev meget godt.