11. november 2012

NOTD - NUBAR - Night Sparkle

Forleden dag modtog jeg disse 6 skønheder fra Nubar. 
Så jeg har tænkt mig at lave et indlæg for hver af dem, med et swatch og et design!
Sjovt nok starter jeg med Night Sparkle. ;-)



     Violet Sparkle - Knight's Amor - Fire Sparkle - Night Sparkle - Hyacinth Sparkle - Heavy Silver Glitter



Først et swatch. Night Sparkle er en fin blå glimmerlak med blå base. Den er ret mørk, så om aftenen ligner det at man har sort på.. Men om dagen er den lys, den er virkelig smuk! Jeg glemte at tage billede af selve lakken før jeg lavede videre, så i får et billede af højre hånd. På venstre hånd havde jeg to lag, og den dækkende helt fint. En lille smule mørkere var den venstre hånd dog, end højre hvor jeg havde et lag Essie - Mezmerise under, og et lag Night Sparkler over.




Og nu til designet, her har jeg lavet en gradient effekt med Heavy Silver Glitter som jeg også modtog den anden dag. Jeg synes de ser rigtig fine ud sammen, og lidt vinteragtigt.
Faktisk havde jeg lavet et andet design først, men jeg synes simpelthen det blev så grimt, så jeg lavede det om til dette her :-)



2 kommentarer:

  1. I read this piece of writing completely concerning the difference of newest and previous
    technologies, it's awesome article.
    Feel free to visit my web-site ... buy youtube views

    SvarSlet