29. december 2012

Christmas Eve Nailart


Her er så designet jeg havde på juleaften. Selve juleaften havde jeg desværre ikke tid til at poste, og de seneste par dage har jeg været helt op slugt af noget andet, måske kan i gætte hvad det er?:-)

Jeg har fået et spejlreflekskamera!!!! Er SÅ glad! Det er et Canon Eos 600D og jeg elsker det allerede!

Nå, her er mit juledesign, hvis ikke i kan se hvad det er så er tommelfingeren et juletræ, pegefingeren en nissehue, langefingeren to julekugler, ringefingeren to gaver og lillefingeren et par snefnug. Desværre har jeg kun fået taget et billede fordi, at jeg har taget det af igen. Baggrundsfarven er Essie - Brooch the Subject. Julekuglerne er Depend - Artliner i guldglimmer og en glimmer fra nubar jeg ikke lige kan huske navnet på. Hvis i vil vide navnet så lig en kommentar under, så skal jeg nok finde ud af det :-)
Resten er akrylmaling. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar