2. januar 2013

The Year 2012 - New Years Nails

Nytårsnegle

Så kommer vi til mine nytårsnegle, er rigtig tilfreds med dem, men desværre røg de af i går, bogstavelig talt, de røg af. Eller lillefingerens lak gjorde. Nu skal i høre.. :-D
Jeg startede med at lægge min Fnug - Aquabase og derefter min Fnug - Phychedelic. Så lavede jeg designet, men glitteret gik så højt op fra neglen, at der skulle utrolig meget topcoat på. Så jeg tog det ene lag efter det andet, og til sidst var de glatte, men meget (!!!) store/høje/tykke, ved ikke lige hvad jeg skal skrive.. :-D

Også nytårsnat da jeg skulle rydde af bordet, røg lillefingerens lak af!? 'What?' tænkte jeg. Ja det er normalt der ryger flager af, men det var jo hele lakken? Resten kunne jeg tage af ved lige at køre fingerneglen rundt langs kanten af lakken, og vupti lakken var af. Ret nem måde at fjerne lak på, hva?:-D
Men nu er spørgsmålet, tror i at det var basen eller topcoaten? Jeg skyder på at det var de utallige mængder af topcoat, jeg puttede på :-D
Nå men, her er de så. Her har jeg kun 1 lag topcoat på, just in case. 


Se lige hvor flot den lak er, selvom at der er topcoat på. hader virkelig at det holografiske forsvinder lidt når der kommer topcoat på. SÅ irriterende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar