13. januar 2013

The Year 2012 - Whats up with the blog?



Lidt om hvad der vil ske i 2013. 

Først og fremmest har jeg modtaget mit Visa Electron, det vil jo nok sige at jeg kommer til at købe flere lakker, tæhæ. Dog ikke ekstremt mange, for mine forældre holder øje med mine penge og hvis jeg bruger for mange tager de kortet igen, så jeg ikke kommer i lige så dårlig økonomi som Grækenland, haha. Derudover har jeg heller ikke så mange penge pt, må hellere få et job..
Jeg vil prøve at købe de lakker jeg falder for og har set swatches af, og ikke alle de indpulskøb, som ofte ender i en ubrugt lak der står og samler støv. Så må en anden da hellere få glæde af den!:-)
Jeg vil også købe over Ebay m.m. så jeg sparer penge den vej. Nok om besparelse!:-D

Jeg vil også købe bedre og dyrere lakker fx. China glaze, Essie m.m, istedet for Rimmel, Depend, Tiger osv..

Mærker jeg vil prøve: Zoya, Orly og måske Nfu Oh flakes lak, de er simpelthen så flotte! Derudover har jeg også tænkt mig at prøve en dyr lak altså Dior, Channel, Yves Saint Laurent you name it. :-)

Designs jeg vil lave: Jeg vil lave flere WM designs, nu hvor jeg har fundet fidusen. Jeg vil også prøve at lave flere gradients.

Lakker jeg nok vil købe: China glaze - Up and away kollektionen, simpelthen sådan nogle fine pastel farver, hvis du spørger mig, en af de bedste kollektioner der er blevet lavet!


Jeg har også tænkt mig at prøve at få passet mine negle, neglebånd og hænder lidt bedre i det nye år. (-:

-Kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar