10. januar 2013

The Year 2012 - Yndlings lakker


Yndlings lakker

Så kommer vi til mine yndlingslakker, jeg har her lavet en lille collage med i alt 9 lakker. 
Nogle af billeder har i ikke set før. Men det er bare fordi at jeg hellere ville tage billederne med mit kamera istedet for de gamle mobil billeder. :-D


1. Gosh - Nero, med Sephora 24 oven på. //Rainbow Flakes (ikke samme billede)
2. nubar - Night Sparkle //Night Sparkle
3. Essie - Bikini So Teeny //Indlæg kommer.
4. nubar - Violet Sparkle //Violet Sparkle
5. FNUG - Aqua Fix Basecoat, med FNUG - Psychedelic oven på. //Indlæg kommer
6. nubar - Hyacinth Sparkle //Hyacinth Sparkle
7. flormar - 27 //indlæg kommer.
8. nubar - Fire Sparkle //Fire Sparkle
9. Essie - Mezmerised //Mezmerised (<-Lorte billede, tror at jeg laver et nyt indlæg) ((ikke samme billede))

-kys!:-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar