18. februar 2013

Feathers with a little twist ♥

Idag vil jeg vise en lidt manicure jeg lavede for hvad, en måned siden? Jeg kan godt lide idéen med designet, men jeg tror sagtens jeg kan gøre det bedre, så er ikke tilfreds nej. :-)
Det er hvide fjer med et twist af en guld linje af glimmer i midten og selvfølgelig en rhinstone i toppen. 
Basen er Essie - Wheres my chaffeur? og accents neglene er Essie - Beyond cozy. Begge lakker er fra Essies vidunderlige Leading Lady kollektion. Jeg ville gerne have haft et par stykker af dem, men de her to er faktisk min bedste venindes. 



2 kommentarer:

  1. jeg er vild med dit design! er en sucker for accent nails og masser af spræl - og jeg er også vild med den turkise :)

    http://maier-bigbeauty.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg rigtig glad for at høre!:-)

      Slet