8. februar 2013

Sunset on the Beach ♥

Idag vil jeg vise jer disse negle som jeg lavede for godt en måned siden, men ikke har haft tid til/husket at lægge billederne på bloggen, sorry. 
Men nu er de her, og har 2 billeder, både af højre- og venstrehånd i dagens anledning!

Har bare haft en skøøn dag! Jeg startede godt nok i morges med at sove over mig, hvilket ikke var skide smart. Men min dejlige mor tilbød, at køre mig. Hvilket gjorde at jeg pludselig havde god tid! I skolen var dagen i det hele taget bare rigtig god. Flex-dag med matematik. Vi lavede Geogebra og det var ekstremt let, så vi var færdige en time før og hyggede i sidste time med kanelstang fra bageren!
Så tog jeg hjem til min dejlige bedsteveninde hvor vi hyggede, spiste brownies, og drak te. Super lækkert! Vi tog til skydeturnering, hvor jeg vandt. Yay! 
Da jeg kom hjem fra skydning tog jeg en halv times HÅRD (!!!) træning. Jeg smuttede i bad hvorefter jeg spiste en sund speltbolle min mor lige havde lavet, og en sund banan pandekage. Og som om det ikke var nok havde jeg også lige fået 2 pakker, og venter flere! Så der kommer snart et nyt indlæg med alle mine dejlige ting jeg har modtaget. Har bestilt 8 og modtaget 2 + en ekstra lækker ting!.  
Bestiller nok 2 ting mere i aften. Er blevet afhængig af Ebay, genial hjemmeside!


Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar