13. februar 2013

Valentine♥

Erkend det, vi drømmer alle om det. Manden der sidder halvt på knæ i sine fine sorte bukser på en god restaurant. Mens i drikker fransk Champagne åbner han den sorte æske, lyset rammer diamanten og små partikler danser i regnbueskæret. Han griber om din hånd mens han kigger forhåbningsfuldt men kærligt på dig. Hans fingerspidser glider forsigtigt ned ad din hånd mens hans øjne bevæger sig samme retning. Da han opdager til sin store rædsel at.. DU IKKE HAR NEGLELAK PÅ!

Derfor har jeg lavet de her negle som du eventuelt kan lave hvis du endnu ikke har fundet på noget.

Du starter med en lyserød base, i mit tilfælde har jeg brugt Essie - Funny Face.
Læg eventuelt et lag glimmer over når det er tørt. Jeg har brugt en klar lak og noget glimmer.
Lav små pletter i forskellige størrelser på neglen med forskellige lyserøde nuancer. Lav også et par hjerter!
Når det er tørt laver du sorte prikker rundt på neglen som en slags gradient, omrids pletterne og hjerter, men ikke helt. Lav et par 'huller' det skal ikke være helt omridset!
Læg din yndlings topcoat over og du er færdig! Jeg brugte Seche Vite.



Vi ses i morgen aften!

4 kommentarer:

  1. Super sødt! :)
    Hvordan laver du de små hjerter midt i din tekst? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk kopiere jeg dem bare fra facebook, og indsætter dem der hvor jeg vil :-)

      Slet