10. juli 2012

Challenge day 4 - Green Nails

Man hvor jeg dog elsker denne lak! Farven er så dejlig skov grøn, den minder mig lidt om grantræer... Gosh er bare et super godt mærke! Lakken er special edition og hedder 005 forest floor, fra Gosh. Jeg undskylder meget for billede kvaliteten.. Men jeg brugte min mobil til dette billed, farven er meget grønnere i virkeligheden. Det er nu synd for lakken at tage et billede med en mobil, den skal opleves rigtigt! Den er såå dejlig skov grøn! Det sorte mønster er lavet med Depend artliner nummer 11. Depend er et super mærke, små flasker, billige priser, og mange farver.. Der er ingen topcoat på, fordi at jeg alligevel skal tage den af nu, og lave en blå, så jeg tænkte at det kunne da være lige meget.. Jeg tog lakken på i går aftes, ca 14 timer siden, og den er stadig lige så pæn som igår.. Ingen revner, flager eller noget som helt.. Dejligt! Der er forresten kun basecoat, ét enkelt lag grøn og så det sorte på tommel- og ringefingeren, og alligevel er det så dækkende! Det kalder jeg en god lak! Har absolut intet dårligt at sige om denne Gosh lak, bare perfekt!

Tror jeg vil smutte over og se hvad de andre bloggere har fundet på :-)

Mette Straa
Negle Lir
Seminkjoleogaltdetandet
Rainbowifyme
Lifeisafairytaleyouknow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar