12. juli 2012

Challenge day 6 - Violet Nails

Så blev det violette negle!:-) 
Denne farve er der bred mening om hvad er, men ved hjælp af google fandt jeg frem til at farven nærmest bare er lilla, altså både mørke- og lyselilla.. Så besluttede jeg mig at tage min egen lille hjemmelavede neglelak på, synes faktisk den er ret pæn, ihvertfald med 3 lag... Ovenpå det er der bare drysset blåt glimmer på ude i siden, med en lige kant ved hjælp af tape. Tommel- og ringefinger passer sammen, og de 3 andre passer sammen. Glimmeret er bare noget fra Tiger'en.. I hjørnet på tommel- og ringefingrene har jeg sat en lille oval rhinsten, og to blå beads. På de tre andre bare en lille glimmerplet.. :-P Er meget tilfreds med resultatet, og faktisk har jeg slet ikke lyst til at tage det af! Så vi må se hvad jeg finder på til den næste challenge, for tæerne har jeg heller ikke lyst til at ændre noget på! Haha.. Nå, smutter hen og ser hvad de andre har fundet på, vi ses!:-)


2 kommentarer:

  1. De er godt nok fine! Jeg kan godt li' detaljen med det "omvendte glimmer" :)

    SvarSlet