8. august 2012

Challenge day 19 - Galaxies






Den her form for negle har jeg glædet mig til at lave! Galaxy negle er simpelthen så fine!(-:
Jeg har kigget rundt på diverse negleblogge, google og youtube for at finde et par idéer til hvordan man lavede dem, og det så faktisk meget nemt ud, så jeg gik bare igang med at spoonge forskellige farver blå, hvid og lyserød på.. Det blev så resultatet!(-:

Jeg har brugt en sort lak som base - Max Factor 22
En masse forskellige blå farver som jeg ikke vil skrive her, fordi ja, der var virkelig mange!(-:
Det lilla/lyserøde skær som man ikke så tydeligt kan se her, er L.A colors French Nail - Pink
Det hvide er akryl maling..


  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 11 kommentarer:

    1. Det er vildt flotte galaxer du har lavet!!

      SvarSlet
    2. I totally love the galaxy nail look and this is one I've been wanting to try! I'm afraid that when I try it it's just going to look like a mess! :)

      SvarSlet
      Svar
      1. Haha, I know what you think! I had it exactly the same way the first time I tried this.. But you should definitely try it! Its a lot easier than I thought!:-)
        And thank you!(-:

        Slet