5. august 2012

Challenge day 17 - Glitter Nails



Så kom det til glitter, jeg valgte at lakere mine tånegle, ren og skær af dovenhed.. tæhæ :-D orkede simpelthen ikke at skulle fjerne det på mine fingernegle igen med det samme, så nu får i billeder af mine floootte tæer i stedet for! Det skal liges siges at jeg hader tæer, de er simpelthen så klodsede, mine er i hvert fald.. bah..

Nå.. Desværre gik designet lidt i vasken, fordi jeg kom til at støde ind i mit skrivebords kant, så der kom blåt på det sølv, og årrh det var bare ikke min dag!:-D

Det sølv er Gosh - Silver 555 og Essence Hello Holo 03
Det blå er HOT makeup - Turquoise love og HOT makeup - Splash dive
TL er en sindsyg flot blå shimmer/metallic lak, tror det er min yndlings blå lige pt. Årh! SÅ flot!:-)

Tjek de andres glitter design ud, det er nok blevet tæmmelig flottere end mit efter mit lille uheld! tæhæ :-D





  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow