5. august 2012

Challenge day 17 - Glitter Nails



Så kom det til glitter, jeg valgte at lakere mine tånegle, ren og skær af dovenhed.. tæhæ :-D orkede simpelthen ikke at skulle fjerne det på mine fingernegle igen med det samme, så nu får i billeder af mine floootte tæer i stedet for! Det skal liges siges at jeg hader tæer, de er simpelthen så klodsede, mine er i hvert fald.. bah..

Nå.. Desværre gik designet lidt i vasken, fordi jeg kom til at støde ind i mit skrivebords kant, så der kom blåt på det sølv, og årrh det var bare ikke min dag!:-D

Det sølv er Gosh - Silver 555 og Essence Hello Holo 03
Det blå er HOT makeup - Turquoise love og HOT makeup - Splash dive
TL er en sindsyg flot blå shimmer/metallic lak, tror det er min yndlings blå lige pt. Årh! SÅ flot!:-)

Tjek de andres glitter design ud, det er nok blevet tæmmelig flottere end mit efter mit lille uheld! tæhæ :-D





  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow



  • 6 kommentarer:

    1. Jeg bliver lige nødt til at spørge, undrer du dig ikke over det vi andre poster når du besøger vores blogs??

      SvarSlet
      Svar
      1. At du er helt skæv på den ;-) i lørdags skulle vi poste half moons, igår ingenting og idag galaxie nails ;-) det kan jo ske at man er kommet tilat springe eller andet over! :-) men jeg har bare undret mig over at du ikke har lagtmærke til det når du feks kan se at alle viandre lavede halfmoons ilørdags ;-)
        Men du læser måske ikke de andres? Så forstår jeg ihvertfald bedre du ikke lige er opmæksom på at du er kommetskævt et eller andet sted ;-)
        Glæder mig ihvertfald til at se hvad du fortsat får lavet af flotte designs!! :-)

        Slet
      2. Jo jeg læser skam jeres blogge, ikke hver dag, men så ruller jeg bare ned på siden og læser de 'gamle'.
        Det kan godt være at vi skulle poste half moons i lørdags, men så kom den 3 dage forsent, er det virkelig så forfærdeligt? Og nej jeg undrer mig ikke over at jeg er senere på den end jer andre, ja i er ved dag 19, og jeg er ved dag 18, men hvis så du kigger på Mette Straa, så er hun på dag 15? Det er absolut ikke får at sende bolden videre, men bare for at sige at jeg jo nærmere ligger i midten?:-)
        Ja, det kan godt være jeg er lidt skæv på den nu, men jeg har altså også lavet et par stykker frem, så jeg kan bare poste dem nu, også er jeg ikke bagud mere.. :-)

        -Jo tak, og i lige måde!(-:

        Slet
      3. Jeg har vidst fået det formuleret forkert, for der var slet ikke noget "skæld ud" fra min side!!!! :-)

        Slet
      4. Nåår, vi har vist talt forbi hinanden så :-D

        Slet