6. august 2012

Challenge day 18 - Half moons



Hej med jer! Jeg eeelsker denne her mani!! Den er simpelthen så fin, og så de farver sammen! Lækkert!
Jeg har taget et lag Gosh - 555 Silver, ladet det tørre grundigt. Så har jeg klippet en 'halv måne/half moon' -sjovt nok- ud i tape, og sat den på neglen, samme sted på ringe- og tommelfinger. Så har jeg taget OPI - Vampsterdam på, og pillet tapen af. Voila! Vampsterdam er sådan en flot shimmer lilla. Kom lige til at sætte neglen i på tommelfingere, det irritere mig godt nok meget lige nu! Men sådan er det jo.. På pegefingeren, ved jeg ærligtalt ikke hvad jeg har lavet.. :-D






  • Mette Straa
  • Negle Lir
  • Seminkjoleogaltdetandet
  • Rainbowifyme
  • Lifeisafairytaleyouknow
  • 4 kommentarer:

    1. Hvor er de fine! Kan godt lide at du har lavet "omvendt" halfmoon på nogle af neglene :-) og hold da op Vampsterdam ser faktisk fin ud over sølv - det skal vist prøves.

      SvarSlet
      Svar
      1. Mange tak! Ja, det tænkte jeg også da jeg så resultatet!:-)

        Slet
    2. Jeg har aldrig set Vamsterdam før, så det var da helt sjovt at se en "ny" OPI :-) Og fiks idé med at lave månerne modsat på hver 2.! :-D

      SvarSlet
      Svar
      1. Det er faktisk også første gang jeg bruger den.. :-D
        Tusind tak!(-:

        Slet